вторник, 13 ноября 2012 г.

Саморобний компресор



У цій статі я вам хочу розповісти про саморобний компресор.




 Наш компресор складається із :

1. Двигун від холодильника-це і є сам компресор!
2. Ресивер-бак який тримає тиск.
3. Реле тиску-включає і відключає двигун.
4. Манометр-по ньому можна визначити тиск у ресивері.
5. Редуктор зниження тиску-щоб вихідний потік повітря був рівномірним і його можна було регулювати.
6. Вологовідділювач. Відокремлює конденсат, так як повітря при стисненні охолоджується. А вода при роботі приміром з аерографом може наробити багато неприємностей.
7. Фільтр бензиновий (автомобільний).
8. Всякого роду трійники, муфти, перехідники і т.д. і т.п. Так як схема під'єднання до компресорів не стандартизована і можна використовувати безліч варіантів.
9. Ну і дроти і шланги.



Показаний  варіант компресора виготовлявся під аерограф. Його робочий тиск близько 2 бар. Тому мені на рессивера вистачило бачка від реагенту для заправки кондиціонерів (його максимальний тиск 3.2 бар).

  





Двигун підключив через вимикач (щоб не бігати до розетки), від реле тиску. На трубку усмоктувальну повітря ставимо фільтр грубого очищення (бензиновий). Трубку подачі повітря з'єднуємо з ресівером. Третя трубка-для заміни масла двигуна, повинна залишитися запаяною. На виході з ресивера ставимо редуктор пониження тиску, після нього фільтр вологовідділювачв. Все можна підключати аерограф і вперед! У моєму випадку вчитися! У чиємусь вже творити!
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий